Blogger Template by Blogcrowds

Stretávame ich denne a ani o tom nevieme. Niekedy ide o úspešné mimikry, niekedy o našu selektívnu slepotu. Zdravý rozum hovorí áno, naše odhodlanie mať stále ružovú predstavu sa urputne bráni akceptovať skutočnosť. A časom sa mení aj nás postoj k nim a aj naša tolerancia získava iné hranice. Čo myslíte, koľko vašich známych robí dievča na telefón, alebo iným spôsobom predáva svoje telo? Málokedy sa tých chvália a niekedy to o nich neviete, ani keď máte pocit, že ich dobre poznáte. Majú vlastný svet a aj keď chvíľami žijú v tom vašom, nechcú aby ste žili v tom ich.
Zvyčajne to je jednoduché. Kto by stál o to, aby na neho známi, spolužiaci, kolegovia, či susedia ukazovali prstom a za chrbtom si šepkali niečo o kurvách. Takto plocho sa dá na to pozerať a nie je to nič nezvyčajné. Možno do tej doby, kým nemáte vlastnú skúsenosť. Keď zistíte, že niekto príjemný, zábavný a možno aj niekto koho vlastne máte radi to robí. Vtedy nastáva okamih pravdy. Hodiť všetko za hlavu a kvôli tomu zmeniť pohľad, alebo si druhú stranu vypočuť a snažiť sa pochopiť.
Zažil som to pár krát z diaľky a raz až príliš z blízka. Možno ešte z bližšia ako by som chcel. Pár dní som nemohol poriadne jesť, pár krát som sa strašne opil, vzniklo pár smutných básní a nakoniec som sa rozhodol, že to nie je dôvod na ukončenie inak príjemného vzťahu. Bolo to na rovinu, obaja sme vedeli, že vieme a neostávalo to v šedej zóne nevysloveného. Strašne som sa bál, že sa na ňu už nikdy nedokážem pozrieť bez toho, aby som si ju nepredstavoval s inými chlapmi v oplzlých polohách. Bál som sa, že sa podvedome budem štítiť jej dotknúť. Nakoniec to dopadlo fajn. Nič sa vlastne nestalo. Predstavivosť si ju predstavovala skôr so mnou a dotýkať som sa jej aj naďalej chcel.
Čo sa zmenilo bol môj pohľad na vec. Už nikdy to nebolo opovrhnutie, či apriori dešpekt. Platí staré známe, že vždy je to o ľudoch a súvislostiach. Nie je dobré škatuľkovať ľudí na zákalde jedného znaku. Nestačí, že som čierny, nestačí, že som arab, nestačí, že som vyhodňar, nestačí byť gay a nestačí ani, že som prostitútka.

P.S: Prostitutka je povolání, kdežto kurva je charakter.

8 comments:

Uff! Toto, kamos, nezavidim. Keby sa mi toto stalo asi sa zblaznim. Mal som klienta, ktory to zazil a s par vecami sa zdoveril. Bol z toho hotovy Neviem,ako si sa ty z toho dostal,on sa nedostal.Ma podmienku (ublizenie na zdravi)

3:57 PM  

prave som dopozerala Boiler Room
http://www.csfd.cz/film/10207-boiler-room/
su aj horsie "povolania" ako prostitutka...

5:34 PM  

2kamikatze: Súhlasím. Nemyslím, že prostitútka je to najhoršie, čo nás môže v živote postretnúť.

2motýľ: Rozchodil som to, aj keď to "sranda" nebola. A aj keď je to v prípade citov možno kontraproduktívne, tak som musel zapojiť viac hlavu a menej srdce. Aj keď práve srdce nakoniec malo hlavné slovo.

6:52 PM  

povolanie ako kazde ine, ex-kurvy su najlepsie manzelky a matky

10:25 PM  

2Grga: A nie je to len ďalšia mestská legenda? Veľa ľudí sa práve týmto oháňa, ale nepoznám nikoho, kto by to mohol doložiť vlastnou reálnou skúsenosťou.

7:20 AM  

akoze to ps je ake paradne! To raz vykricim, skonstatujem nadavajucemu chlapovi po sexe s cigaretkou v puse.

Prostitutka je povolani, kurva je charakter! heh... parada.

btw: ja to o svojich znamych radsej vediet nechcem, som velmi impulzivny typ, asi by som vyvrazdila ludi hned niekolko :-(

9:42 AM  

Asi najtazsie je vo vztahu, ked sa "bijú" rozum s citmi.ak sa priklonis na stranu citov, cítis sa ako uplny debil.ak zas na stratu rozumu, citis sa ako nechapava svina.Tazko daky kompromis, ktory neublizi.
Poleptko, nemohla by kvoli tebe skusit s tym prestat? Lebo dobre, ved s tym P.S.suhlasim, ale zas nie je povolanie ako povolanie... Vacsina ma povolanie na takej urovni, na akej si asi aj sam seba ceni...

5:56 PM  

2Sasanka: Neviem. Nikdy som túto otázku nepoložil. Možno som sa bál, že povie, že nechce či nemôže prestať. A ja som jej tiež vtedy nemal čo ponúknuť ako alternatívu, takže ďalší dôvod na mlčanie.


Je to už pár rokov, pomaly sa nám milenecký vzťah pretransformoval do pevného priateľstva, kde si môžeme povedať naozaj všetko a môžeme sa na seba spoľahnúť. Je tam stále iskra, ale už nie ten pravý zápal.

6:22 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov