Blogger Template by Blogcrowds

Snáď mi bude odpustené a LISAKO si to nechá vysvetliť, skôr ako povstanú do boja.
Strávil som pár dní na Liptove. Ružomberok, Mikuláš, Hrádok a dediny, mestečká a lazy okolité. Nuda, počasie a prirodzená zvedavosť je kombinácia viac ako vražedná v prípade, že môžete/chcete obzerať okolo seba druhé pohlavie. Ja som aj chcel a aj mohol a bolo mi to až divné. Napríklad taký Ružomberok. Lokálpatrioti opäť odpustia, ale tam zdochol pes a ešte aj tie ženy sú tam škaredé. Nežartujem. Prechádzal som sa chvíľu po tej ich pseudo pešej zóne a peknú babu som tam videl veru jednu. Ťažko sa porovnáva, ale nedá mi nespomenúť Obchodnú ulicu v BA, kde pri prechádzke z jedného konca na druhý možem pekné baby prehadzovať vidlami a nájdu sa aj vyslovene ukážkové kusy, ktoré by sa mali pchať do rezervácie, aby nám dlho vydržali. Ružomberok veru nie. Trochu sa to zlepšilo v Mikuláši, kde už bolo okom na čom spočinúť, aj keď výhra to tiež nebola. Neviem, kde sa tie baby podeli, ale menej ich veru bolo ako som zvyknutý. Najlepšia situácia bola (podľa očakávania) v Tatralandii. Tam som si sliny utierať mohol do sýtosti, bolo s kým prehodiť pár viet a aj na čo si siahnuť. Ale zase to akýmsi zázrakom tesne za bránami končilo. To ich tam majú zavreté na ukážku?
Samotné leto má stále desí čím viac. Ešte ani nezačalo a už sa potím ako opica a prehrieva sa mi mozgovňa. Klíma v aute rieši časť problémov, ale ani zďaleka nie všetky. Tak som začal návrat k starým zvykom a redukujem oblečenie. Keď sa dá, tak úplne, keď nie je inej cesty, tak aspoň uberám spodné vrstvy. Je to príjemné vzdušné a navyše stále môžem strúhať seriózny dojem. A skracuje to prístupovú dobu v prípade potreby. Akurát moja predstavivosť dostáva zabrať a občas sa mi chce smiať, keď si uvedomím, že podobne komicky oblečených nás sedí okolo stola viac a všetci sa hráme hru na formu.
Nakopilo sa mi toho v hlave viec, ale zatiaľ aspoň takto, zvyšok možno časom.

P.S: Kúpim 4 hodiny času dene. Ponúknite.

7 comments:

pekné baby sa asi len chystajú vyjsť do ulíc, len katastrofa bude,keď v lete budú natrepaní v tatralandii samí poliaci a to vo veku 50 a vyššie.....to si my ženy moc oči nepopasieme

4:54 PM  

... ale aka fotka... ;)

5:18 PM  

a co tak pomysliet na to, ze aj zeny uberaju spodne vrstvy... ha? ci to by si sa moc na poradach nesustredil? :)

5:39 PM  

2kamikatze: Priznávam, že o tomto fenoméne viem svoje a pravidelne sledujem svoje okolie a zisťujem. Mám už vcelku slušne vytrénovanú pozornosť, aj keď priznávam, že sa občas pomýlim a súčasne sú občas babule dobre zaskočené, keď sa ich na to spýtam, ak som si nie istý. :)

8:29 PM  

Vsetci ostatni vedia,kto je Lisako,iba ja nie? Rozmyslam, znie to ako daky Japonec, mohla by to byt skratka niecoho(koho)z Liptova...? Vies, lebo mi napadlo, ze ci ti Liptaci nebudu chciet dat za ten clanok nakladacku :)). Ved vsetci ti mimoBA-vskí vravia, ze tie pekne od nich sa nahrnuli do BA (studovat), takze preto su takí vykradutí.Vsetko ma na svedomi BA, ta hnusna BA :))
Hehe, som si ta predstavila s vidlami na Obchodnej :)) ..to su ale asociacie, Polepetko :))musim sa smiat :))

11:36 AM  

2Sasanka: Postoj chvíľu bez pohnutia myšou nad nápisom LISAKO v spote a snáď pochopíš.
Čo sa týka samotného odlivu do BA, tak to chápem a aj verím, pretože liptáčky v Bratislave, ktoré som mal tú česť spoznať boli naozaj ukážkové kusy. Ono na tej Obchodnej to bude asi slovensky vyber top of the top.

12:53 PM  

tiez som bol zvedavy ci sa v diskusii dozviem cosi o tvojom komande.jakosi oneskorene to funguje s tou mysou.
Ja vam poviem, ze fakt v BA su baby najkrajsie a to aj cez prazdniny. Len sa chodte pozret na BA-kupaliska :=) stoji to tam zato :=)

12:25 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov