Blogger Template by Blogcrowds

Vždy keď mám pocit, že som z najhoršieho von, zistím že veru nie. Stretnutia s Tebou už dávno neplánujem. Plánované sa nám väčšinou nepodarili a tak len oznamujem potenciálnu dostupnosť v Tvojej blízkosti. Navyše sa tých stretnutí stále podvedome bojím a klučkujem pred nimi. Viem, že Ťa zase budem chcieť cítiť viac ako len pri sebe. A egoisticky mi vadia všetci Tvoji chlapi. Dnes sa to začalo nevinne. Poslal som Ti SMS s textom: "Pomiešali sa mi plány a mám volný večer. Nepridáš sa?" Za chvíľu mi zvonil telefón, že pohodička a že áno akurát, že prídeš aj s drahým. Bolo mi jasné, že nejde o to, že by strašne túžil ma vidieť, ako skôr o to, že Ťa so mnou nechce nechať samú. Ak aj verí Tebe, tak určite neverí mne. A ani ja jemu, takže sme si kvit. Sadli sme si na večeru, kávu, prebrázdili sme staré mesto a poklábosili o rôznych veciach. Zvyčajne ja s Tebou, ale niekedy aj v trojici. Ale bolo to také sterilné. Bavili sme sa s ním tak len preto, že si tam bola Ty. Si jediné čo nás dvoch spája. Žiadne spoločné záujmy, žiadny prekryv známych, nula bodov. Vadí mi vedľa Teba. Navyše mi vadí aký je k Tebe. Čudoval som sa, že to zvládaš Ty. Nemám právo sa miešať do vášho vzťahu, ale boli chvíle, keď som bol malý krôčik od toho, aby som ho poslal kde slnko nesvieti. Ale je to Tvoje rozhodnutie a Tvoj život. Keď budeš chcieť sa o tom baviť, tak sa ozveš. Toto nám vždy fungovalo a myslím, že stále bude. Porozprávať sa a vypočuť toho druhého, keď je slabšia chvíľka.
Mňa nakoniec slabšia chvíľka chytila cestou domov. Prisadol som si ešte k dvom úplne neznámym babuliam s ospravedlneným, že nebudem dlho zaclánať, ale nechcem byť pri poslednom poháriku dňa úplne sám a stratený. Zvládli to so mnou na výbornú.

Celý tento spot je asi veľká chyba, pretože už krúžiš okolo a si krok od toho, aby sa Ti spojili neuróny a moja reálna a virtuálna identita sa Ti prekryli. Ak to má byť, nech sa stane.

1 comments:

Milujem Ta so vsetkymi Tvojimi identitami, tou realnou a aj tymi vymyslenymi..stale.. tak isto respektujem Tvoj zivot a vsetky Tvoje zeny v nom, aj ked to niekedy boli a bolelo, ale nikdy som si na Teba nerobila naroky.. aj ked to niekedy boli a bolelo..

..aj ked sa Ti to nezda, mate viac spolocne ako si myslis.. len on moze byt moj..uz ano..

5:57 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov