Blogger Template by Blogcrowds


Vypisoval som si v banke nejaké papiere, ktoré som si nevedel vybaviť cez net a registroval som mierne zmäteného dôchodcu, stepujúceho medzi priehradkami a hľadajúceho si miesto. Indiferentný kábát, v ruke igelitka a v nej obedár. Dosť nepatričná postavička v danej chvíli. Keď konečne zistil ku ktorému okienku sa chce prepasírovať a aj sa tam nakoniec dostal, tak vytiahol z igelitky sedemdesiat tisíc slovenských v hotovosti a vkúril si to na účet. Až mi pero prestalo písať. Zdanie škaredo klame a ujovi by som bol prispel aj na polievku, keby ma bol na ulici poprosil. Takto som musel zložiť pomyselný klobúk a ukloniť sa. Možno zhoda okolností a možno premyslený ťah. Zaistil si tým dokonalé krytie a pokoj pri transporte peňazí.

No nekúp to.

Novší príspevok Staršie príspevky Domov