Blogger Template by Blogcrowds

Všetko je relatívne a čas asi duplom. Sám som nevedel, či sa smiať, alebo si začať trénovať skok do rakvy. Kolega sa prišiel pochváliť, že má nový objav. Usmiaty od ucha k uchu, že nebyť uší, tak sa naozaj smeje okolo celej hlavy. Rozprával ako si našiel úžasnú babu, rozplýval sa, nešetril komplimentami na jej adresu. Zaľúbený až po ponožky. Potom povedal meno a mne to zoplo. Roky sa prehnali cezo mňa a došlo mi, že niektoré veci boli už naozaj dávno. Že sú tam roky bezstarosného naháňania sukní. Ono vlastne keď nad tým uvažujem, tak mi to ani nejako nechýba. Možno je to ako v tej reklame. Keď mám chuť, tak si vyberám. Ale aby som neprepásol pointu. Tá zlatá babuľka bola dcéra mojej bývalej.

Došlo mi to úchylné, ale nepovedal som mu to. On je v tom nevinne.

Novší príspevok Staršie príspevky Domov