Blogger Template by Blogcrowds

Zmiešané pocity. Presne to vystihuje moje vnútorné stavy. Na jednej strane mám práve jedno z najšťastnejších období v mojom živote, na strane druhej je to súčasne (bez preháňania) asi to najzložitejšie aké som kedy zažil. Hľadať odpovede na ťažké otázky je pre mňa vždy beh na dlhé trate. Praktická časť mojej osoby preberá možné varianty, zvažuje a stále sa krúti. Naivka vo mne stále oponuje a hovorí, že to bude v pohode. Že som štístko a všetko zatiaľ vždy dopadlo dobre, tak prečo by to teraz malo byť inak. Bohužial v tomto prípade mi chýba skúsenosť s ktorou by som vedel porovnávať a na rady priateľov sa teraz radšej nespoľahnem.
Aj tak viem čo by mi povedali. To isté ako ja im, keby šlo len o teoretizovanie a hypotetickú dišputu. Bol by som múdry ako televízor a vedel by som presne čo spraviť.
Teraz som na pochybách. Príliš veľa premenných na malej ploche, príliš veľa nejasností ohľadne budúcnosti.

Chcem mať vo veciach jasno.
Chcem vedieť, že som sa rozhodol dobre.
Chcem byť štastný a neubližovať pri tom.


Možno chcem až príliš veľa.

Novší príspevok Staršie príspevky Domov