Blogger Template by Blogcrowds

Prvé jarné chvíle, slnko a Ty. Nič viac som nechcel a ani v tej chvíli nepotreboval. Delil som sa o Teba so slnečnými lúčmi, vychutnával som si sálavé teplo a vôňu tvojich vlasov. Už myslím že žiadnym výletom sneženie neprivoláme, nech by sme to akokoľvek chceli. Čakajú nás teplejšie chvíle, dlhšie dni a inak voňajúci vzduch.
Sám sa nejako vnútorne snažím seba presvedčiť, že čakanie má zmysel. Že to nie je zúfalé zakrývanie reality a neklamem sám seba. Akosi o niektorých veciach hovorím trochu menej. Nezmenili sa, neprestal som ich cítiť tak ako predtým. Odkladám si ich v sebe a stále verím, že bude čas Ti ich hovoriť a budeš o to naozaj stáť. O všetky veci, ktoré sú vo mne a sú spojené s Tebou a aj kopec banalít a vecí "len tak".
Snažím sa uchytiť si z Teba koľko sa len dá, ale stále neviem byť "len tu a teraz". Egoista. Neviem nemyslieť na budúcnosť a ani sa mi to nezdá fér. Chcem ju riešiť s Tebou, ale nestačí keď sa rozhodnem ja. Nestačí vybrať si Ťa. To história ukázala ako zlú cestu, ktorá Ti nateraz nesedí. Musíš si vybrať aj Ty. Sama, slobodne a vedomá si dôsledkov. Vtedy keď to budeš chcieť Ty. To je to na čo čakám. Tvoje rozhodnutie. Aj keď viem, že nemusí byť pre mňa priaznivé.

Novší príspevok Staršie príspevky Domov