Blogger Template by Blogcrowds

Prvý deň novej budúcnosti. Keď ešte neviem čo bude a ani ako bude. Dlho mi nebolo takto zle a nikdy v živote som nemusel spraviť tak ťažké rozhodnutie. Lenže to som spravil už dávno. Teraz len ide o to nenechať sa zneistiť a dotiahnuť všetko do úspešného konca.  Stále nemam pochybnosti o tom, že som urobil správne. Pochybnosti mám ale aj tak kopec. O sebe, o budúcnosti, o vplyve na okolie, o tom ako to budem zvládať. Som pochybností plný. V určitých chvíľach chýba sebadôvera. Viem, že spravím ešte veľa chýb, ktoré ma budú mrzieť ale nevzdám to. Neostanem stáť na mieste.

Každý deň je dar a každý jeden chcem prežiť tak, aby som v budúcnosti neľutoval, že som ho premárnil. S priateľmi, s rodinou, so svojimi blízkymi. Ale hlavne sám so sebou a s úsmevom. Teším sa.

Novší príspevok Staršie príspevky Domov