Blogger Template by Blogcrowds

Spomenul som si na Teba, keď hrali v rádiu kapelu na ktorej koncerte sme mali de facto prvé rande. Sterilné až strach. Chýbali mi roky, rozum, skúsenosti a asi aj gule. Naspäť sme šli pešo cez pol Bratislavy, rozprávali sme sa a aby si mi oplatila pozvanie na koncert, pozvala si ma ešte na pohár čaju k sebe. Noc sa prehupla do ďalšieho dňa a ja som sa evidentne nemal k činu. Teraz sa tomu smejem, vtedy som bol v ťažkom strese. Nakoniec si sa Ty hodila do pyžama a ja som ostal spať na Tvojom gauči. Oblečený, dokonca aj obutý, v poloľahu. Bola mi zima, čo by som nebol priznal ani za svet, ale cítil som sa šťastný. Ráno som dostal teplé raňajky, úsmev, prvú pusu a začali sa štyri roky, ktoré ma dosiaľ bolia. Pamäť je milosrdná a zvyčajne si pamätáme tie príjemnejšie veci. V Tvojom prípade to akosi neplatí. Samonasieracím spôsobom sa mi vybavujú práve tie ťažké veci. Si v tomto unikát v mojom repozitári. Od začiatku sme sa hrali na otvorený vztah, kde si všetko povieme a posúvali sme si navzájom hranice toho, čo druhá strana znesie. Bol v tom mladícky nerozum a možno trochu sadizmu. Bol kopec vecí o ktorých by som radšej nevedel, lenže priznať to som odmietal. Priznať si prehru v súperení o otvorenosť a tolerantnosť. Ku koncu šlo už skôr len o to, čo drsnejšie tomu druhému vyvedieme, ale tak, aby stále tvrdil, že je to v poriadku a že to toleruje a chápe. Už sme si boli cudzí. S cudzou ženou v mojej posteli. Rána, keď som nedokázal vydržať ani sám so sebou. Prekvapivo ma rozchod bolel viac ako som čakal. Bolel niekde vnútri a bolí vlastne dosiaľ.

Bol som skôr kura ako orol.

10 comments:

pod tento post by sa kludne mohol podpisat moj byvaly, ale pochybujm ze ma taku slovnu zasobu...

11:30 PM  

eh, raz si kura, raz si orol. boli to rovnako stale.
momentalne som v prudko kuracej faze a uz by som sa veru rada vyhrabala a rozpala kridla k inemu rozletu.

sa mi pacis ako pises.

12:13 AM  

Niecim velmi velmi podobnym som presla iba nedavno. A je to len par tyzdnov co som sa naucila sama dychat.

9:11 AM  

polepetko.. otvoreny vztah je nebezpecny..
preco si vraviet veci, na ktorych vlastne vobec nezalezi, ale ktore najviac bolia?
najlepsia otazka je: Kolko si ich mala predo mnou?

9:54 PM  

aj ja som sa tam spoznala.
asi si tym musi prejst a prejde kazdy, nech sa popali. uskalia prilis otvoreneho vztahu sa nikto nenauci z chyb ineho, sam sa musi popalit..

10:14 PM  

velmi bolavy post. ale krasny.

3:00 PM  

také bolí, bolí veľmi, bolí dlho, a keď už konečne prestane, tak bolia spomienky na to.

pripájam sa k felisii - veľmi sa mi páči, ako píšeš.

4:39 PM  

boze, ako velmi...

10:33 PM  

obcas neplati, ze co boli, to preboli...

2:09 PM  

...podnetny clanok..na zamyslenie, zaspominanie, memento.

9:35 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov