Blogger Template by Blogcrowds

Right way

Posledné tri dni boli divné aj pre mňa. Napriek miestami prebujnelému egu a sebadôvere sa mi tiež nestáva pravidelne, ze by ma v priebehu troch dní na obed pozvali dve ženy, ktoré síce už poznám dlho, ale tak isto sme sa dlho nevideli. Zazvonil dva krát telefón a dva krát som nemohol odolať. Roky im nič neubrali a mne sa v hlave pomaly odvíjal film pre pamätníkov. Ako odreagovanie od hustých dní v práci to bolo viac ako len vítané.
Čo ma vlastne priviedlo na inú myšlienku. Nie je to tak dávno, čo som rozoberal absolútne najhoršiu otázku na svete a minule som došiel na to najlepšie, čo sa v danej situácii asi dá chlapovi povedať. (Aby som negeneralizoval, tak "dá mne povedať", možno sa na to niekto pozerá inak):

Je to s Tebou stále lepšie a lepšie.

Má to logiku. To, že sme dobrí vieme, alebo aspoň nechceme počuť opak. Tiež nechceme počuť len suché konštatovanie, že dnes to bolo lepšie ako minule. Pretože aj minule to predsa muselo byť úplne super. A už vôbec nechcem počuť, že som lepší ako niekto cudzí v minulosti. To prináša do hlavy chrobáky. Ale to, že sa napriek všetkej už dosiahnutej úžasnosti zlepšujem, to pohladí.

Aj keď sa obávam, že pri najbližšom počutí tejto vety sa začnem nekontrolovateľne smiať.

7 comments:

Tento komentár bol odstránený autorom.

9:32 PM  

2Aventerra: Myslím, že po sexe naozaj horšia otázka neexistuje. Aspoň pre mňa ako chlapa nie.

11:01 PM  

aventerra, som zmatena. ved ty cakas do svadby, nie?

polepetko: :)))

1:13 PM  

ano pec, do svadby. .)))

3:38 PM  

aventerra: Do svojej svadby, či vo všeobecnosti do nejakej svadby ?

3:55 PM  

pokial ja viem, tak ave do svojej, ale kedze zmazala svoj prvy koment, je to bepredmetne...
tak teraz neviem, ci meni nazor tak casto, alebo najprv nepochopila, o akej otazke je rec ;)

2:00 AM  

som to zmenila, že do zásnub. do svojich. .) hej, najprv mi to uslo.

8:58 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov