Blogger Template by Blogcrowds

Som naozaj dobrý v hľadaní rýchlych riešení. Nie je to neskromnosť. Beriem to ako fakt a nepovyšujem sa kvôli tomu nad ostatných. Také to dočasné riešenie, ktoré možno z pohľadu budúcnosti nie je úplne ideálne, ale vyrieši akútny problém a dá k dispozícii časové okno na hľadanie krajšej a optimálnej varianty, ktorá prežije aj dlhšie obdobie, všetci budú spokojní a zavládne svetový mier.
To čo sa v práci hodí a je cenené, to v bežnom živote už nemusí byť pravé orechové. V práci je to jednoduché. Snažíme sa zvyšovať zisky, znižovať straty a neťaháme do toho emócie. Zvyčajne. V živote je to zase práve o tých emóciách. Zvyčajne. Nemôžem len tak plátať krízu hlava nehlava a utešovať sa tým, že zajtra ma napadne niečo lepšie. Pretože si pamatáš. Kašleš na momentálny zisk tejto chvíle, keď Ti po ňom ostáva pachuť v ústach a rátaš s tým, že zajtra môže byť všetko úplne inak. A ja tiež nechcem dočasné riešenia. Napriek všetkému čo ma  láka nechcem Ťa len tu a teraz. Dnes povyjedať hrozienka z koláča a dúfať, že zajtra ma napadne čo s tým zvyškom. Nehovoriac o tom, že sa neuveriteľne nerád delím.

Novší príspevok Staršie príspevky Domov