Blogger Template by Blogcrowds

Over the Hedge

Vždy to na začiatku tak na prvý pohľad vyzerá. Najkrajšie jabĺčka sú práve tie v susedovej záhradke. Potom nastáva morálna dilema: Preliezť, či nepreliezť? Ochutnať, či neochutnať? Hlavne ak viem, že majiteľ určite nebude súhlasiť. Ja sa mu nečudujem, ani ja by som nesúhlasil.
Takže sedím na plote, húpem nohami a rozhúpavam sám seba. Už som rozhodnutý zliezť dole, prejsť tých pár krokov a ochutnať. A egoisticky mi je jedno, čo si o tom bude myslieť vlastník. Nezávidím mu to, ale ani ma to úprimne nezaujíma. Možno tú záhradku dlho budoval, možno bude smutný a zničím mu sny, ale on sa jabĺčiek tiež nepýtal či chcú byť oplotené.

Pravda je niekedy zložitejšia ako všetky fantastické konštrukcie. Teraz je pravda tá, že sa mi vykoľajil zotrvačník. Stále sa krúti a baví ho to.

Novší príspevok Staršie príspevky Domov