Blogger Template by Blogcrowds

Známe slová


Situácia známa, známe slová, známe pocity. Jednoducho zase raz v predstihu viem čo ma čaká. Viem čo budeš rozprávať, možno aj to aké slová zajtra použiješ.
Výhoda je, keď človek nič nečaká. Berie veci ako prídu, snaží sa vychutnať si každú chvíľu. Vychutnával som si, aj keď sa nie vždy dá hodiť realitu za hlavu. Nevedel som nedať do toho seba. Zmenil som sa. Viac cítim veci okolo seba, viac sa pozerám. Vnímam vône a farby. Mám radosť aj z drobností, zo seba, z bežných vecí okolo.
Dostal som strašne veľa a teraz bude len na mne ako to zase nezahrabať niekde v sebe a nenechať to vyblednúť. Toto bude druhá najťažšia etapa. Prvá bude nechať Ťa slobodne dýchať.




Ostaneme priatelia? To čítanie z očí je strašne zradné.

Novší príspevok Staršie príspevky Domov