Blogger Template by Blogcrowds

Pokľudný víkend kdesi v horách na Orave v zašitej chate na konci malej osady. Hovorme tomu stretnutiu rôznych ľudí napríklad teambuilding. Videli sme sa prvý krát. Päť chlapov a presne zodpovedajúci počet žien, približne v rovnakom veku (kto by sa už v našom veku nad týmto zamýšľal a do detailov počítal). Žiadna prvoplánovitá swingers párty, aj keď sme sem všetci prišli z vlastnej vôle, predsa len šlo skôr o prácu ako o dovolenkový pobyt.

Úvodné predstavenie, mená, väzby, začlenenie. Kto sme a prečo sme tu, ako nám hovorila mama, keď sme mali štrnásť a či nás priatelia naozaj poznajú. Nepoznajú, ale to je ich problém. Keď to teraz tak po sebe čítam, tak to vyzerá ako slušné vymývanie mozgu, ale naozaj len vyzerá. Žiadny MLM ani náhodou nešiel okolo. Ale inô som chcel.

Desať ľudí, približne rovnakého sociálneho statusu. Podobná úroveň vzdelania, porovnateľné pracovné zaradenie a polovica zadaných, polovica singles. Dobehlo ma to až pri dodatočnom ukladaní informácií. Singles boli chlapi a status zadaných deklarovali ženy. Či už aj formálne svadbou, alebo aspoň dlhodobým vzťahom. Čiže klasický "hon na líšku".

Zisťujem, že je naozaj ľahko strúhať pár chvíľ toho dobrého, toho chápavého, toho pozorného. Viem, že to strúham dnes a zajtra pojdeš domov. Je tak ľahké na pár hodín tromfnúť toho Tvojho. Hlavne ak Ty sama chceš. Len občas o tom uvažuješ a snažíš sa v tom nájsť logiku, ktorá možno ani neexistuje. Akurát predstava, že raz budem doma sedieť ja a čakať na Teba a nejaký čurák bude práve ten chápavý, pozorný a po ruke je akási deprimujúca.

8 comments:

velka pravda... je lahke hovorit to, co chce niekto pocut... samozrejme, ucel svati prostriedky... ja viem, stretneme sa vsetci v pekle :)

9:45 AM  

Skôr: Všetci sa raz zídeme v jednej posteli. Peklo je až neskôr. A občas už na zemi.

10:02 AM  

heh, pani, vy by ste sa len schadzali ;))

10:17 AM  

jasne polepetko, "paci" sa mi ta chlapska logika.... ked tu cudziu tam na tej orave ty tak "chapes," tak je to celkom fp, vsak? a keby si ty bol doma a tvoju by daky cu... "chapal" hned si deprimovany... ukazal si nam tu spravnu muzsku logiku,myslenie tusim :) parada! furt sa neviem vynacudovat... citovy stredovek.. to tak trafila pecosita... to by sedelo...obdobie temna...

5:32 PM  

Svet nie je len čierny a biely a neexistujú len správne veci a veci zlé. To, že o niektorých veciach nebudeme hovoriť neznamená, že nie sú, alebo že sa tie zlé zázrakom zmenia na tie dobré.
To ako trávim môj voľný čas nebolo témou spotu, hlavne za predpokladu, že som slobodný, nezadaný a robím len to, čo mi druhá strana dovolí.
Napriek tomu máš pocit, že nemám právo nad takými vecami rozmýšlať, lebo si to zaslúžim ?

P.S: Som v pohode :))

7:21 PM  

Ten moj comment nebol o trávení voľného času. Bola som trocha napaprčená, keď som článok prečítala, no už som vychladla, tak sorry :( Samozrejme, že máš právo nad takými vecami rozmyšľať a vlastne je to dobre. Ja som vlastne vôbec nemyslela na to, či tá druhá strana dovoľuje... a keď dovoľuje, tak nie je o čom. Máš recht, idem sa učiť rozoznávať farby. Fajn, že si v pohode, pa

7:49 PM  

Nie mnohi z nas sa na to vedia pozriet aj z druhej strany ;-)

2:54 PM  

Čo si môžem predstaviť pod pohľadom z druhej strany?

7:55 AM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov