Blogger Template by Blogcrowds

Po dlhej dobe ma zase raz prepadla neistota. Hráš sa so mnou, naťahuješ ma, zahmlievaš. A cítim sa zmätený. Tak nejednoznačné signály si nepamätám už dávno. Občas vyzývavo pozeráš do mojich očí, občas odmerane opätuješ pohľad. Pozývaš ma na kávu a potom si úmyselne odsadneš a pasívne skoro až útrpne čakáš kým dopijeme. Sexy sa oblečieš, keď ideme niekam spolu a potom celou cestou rozprávaš ako Ti chýba ten Tvoj, čo je ďaleko. Vieš, že na Tebe idem nechať oči a vyhľadávaš to. Na druhej strane ani v náznaku nedáš najavo, že Ťa to teší.
Celé toto je na draka. V inej situácii a s inou osobou by som sa už dávno opýtal. Čo tým sleduješ a kam smerujeme. Možno neopýtal, ale ruku vztiahol. Pri Tebe mám kolená roztrasené ako keď mi bolo šestnásť a viem, že nepoviem nič, čím by som mohol narušiť tú krehkú rovnováhu medzi nami.

Toto ale nikde nevedie.

7 comments:

možnosti sú dve, buď tým niečo sleduje, alebo vôbec nič...

my ženy, niekedy vieme pek(el)ne potrápiť, že?

10:28 PM  

vidim, ze chlapi niekedu mavaju podobne osudy...
a presne toto na nej zeries. ze nevies. ze sa z teba nepokaka, ze ti ponukne vsetko a neda nic...takto na vas treba. to funguje...zjavne.

12:11 AM  

Pravý muž chce dvoje: nebezpečenstvo a hru. Preto chce ženu - najnebezpečnejšiu hračku.
Nietsche

8:03 PM  

zahrava sa s tebou :)

4:19 PM  

ked s babami je tazko. niekedy ani z voza ani na voz. asi len cakat do zblbnutia. sam si neviem tiez poradit :((

1:48 PM  

ale neni s nimi tazko. je s nimi pekne :)) len im treba dat co chcu :)

6:17 PM  

Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

11:19 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov