Blogger Template by Blogcrowds

Pôvodne mal byť. Mal som chuť prebrať verejne niečo, čo je len moje. Náhoda (alebo osud?) chcela, že som ten rozpísaný spot stratil. Bol na obrazovke otvorený asi týždeň. Potom som zavrel okná a neuložené veci šli do kytičiek. Ostal stále v hlave, ale dnes asi nie je jeho chvíľa. Takže o inom.

Nezdá sa vám, že sa až prehnane velký význam vkladá do spojenia "prvá láska"? Pátral som v hlave, ktorá bola vlastne prvá naozajstná a neviem sa rozhodnúť. Prvé sterilné rande? Prvá pusa na schodoch v paneláku? Prvý sex? Prvá spoločne strávená noc a nasledujúce ráno? Prvé spoločné bývanie? Každé z toho bolo s inou ženou. Všetky si pamatám a po každej mi niečo vnútri ostalo. Kalkulujem čo z toho vo mne zanechalo najviac.
Možno prvý rozchod. Kopanec, že už nie som zaujímavý. V šestnástich človek ťažko znáša, keď nájde ženu svojho srdca v objatí s iným. Prebolelo, ako aj ďalšie nárazy neskôr. Už nikdy to nebolo také ťažké. Každé nové sklamanie prebolí akosi ľahšie, do duše sa vkráda cynizmus, už nič nie je na život a na smrť. Už je len tu a teraz. Ručná brzda môjho žitia.
Nemyslím, že prvá láska ostáva tou najväčšou. Prax hovorí, že nezáleží na poradí. Nebola si ani prvá, ani posledná. O pannách už vôbec nehovorím. Napriek tomu si prišla ako veľká voda, naukladala si sa mi do srdca a či sa mi to páči, alebo nie, tak nikdy si neodišla. Za tmavých zimných večerov v prázdnej izbe sa toho obávam. Stačilo by, aby si zavolala. Otvoril by som dvere Tvojim zbaleným kufrom a bola by si späť. Nežná a manipulujúca. Nikdy som Ti nedokázal odolať a utešoval som sa tým, že tvoju manipuláciu poznám. A keď o niečom viem, tak tomu môžem hocikedy čeliť. Naivná predstava, viem. Čeliť a odolať som dokázal, len keď to bolo aj v Tvojom záujme. Keď si ustúpila zo svojich pozícií a začala sa so mnou hrať hru na lepšie nervy.
Prešli roky a všetky naše náhodné aj plánované stretnutia končili mojim poznaním, že sa neviem od teba odpútať. Môžem na teba nemyslieť týždne a stačí závan vône a som späť. Ty si späť. Poznal by som ťa zo zavretými očami, po hmate a po čuchu. Milión vecí ťa pripomína. Nie je dôležité, či niekoho mám. Možno práve ty si moja druhá polovica. Zatiaľ obaja hľadáme. Poznanie neodvratného nás vnútri desí a ženie do ďalších experimentov.

Možno raz sa kruh uzavrie.

5 comments:

prvá nemusí byť tá najväčšia, ale človek si ju zapamätá, vlastne obe...

krásne si to...

5:21 PM  

Polepetko, velmi pekny post, karmacky :) takze good point 4 U!
Velmi (moc, moc) sa mi pacilo toto: Napriek tomu si prišla ako veľká voda, naukladala si sa mi do srdca a či sa mi to páči, alebo nie, tak nikdy si neodišla.
Pole-Petko :) preco jej to nepovies? Ked si uz zistil, ako je to.. co ak aj ona zistila a obaja nerozhodne vahate,nic neurobite.. co ak sa oberate o cas, co ak ... a potom si budes vycitat, ze si za nou nesiel? ked jej to povies, ako v tom poste, neodola... ziadna by neodolala :)

11:09 PM  

Vzdy som bola zvedava, ze ak by aj existoval ten/ta pravy/a, ci existuje aj to prave miesto a pravy cas, kedy sa maju dvaja ludia stretnut a dat dokopy. Daj vediet, ako to u teba dopadlo, aby som vedela, ci mam este cakat, alebo sa vydat opacnym smerom.

9:43 AM  

same baby tu sme. ja asi nemam co dodat...

12:04 PM  

Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

11:20 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov