Blogger Template by Blogcrowds

¿Cómo eres?

Auto v servise a pre mňa nutnosť ísť busom. Možno ani nie tak nutnosť, ako jeden z dôvodov zase skúsiť po dlhej dobe aké to je. Navyše začal školský rok a viem dobre, že sa v tom autobuse vozia voňavé cicušky z ekonomickej a zdravotnej, takže primárnym dôvodom by som nazval svoju chuť popásť si oči. Bolo na čo pozerať a bolo aj čo počúvať, keď sa niekto nehanbí načúvať cudziemu rozhovoru. A mne to trapné nie je. Keď sa rozprávam v autobuse, je to niečo podobné ako pohľadnica. Každý, kto ide okolo si ju môže pozrieť, takže nič súkromné tam nenapíšem, alebo len vo veľkom náznaku. Iba ak by som bol extrémny debil.
Obaja stáli nado mnou. Mladý navoňaný frajer v motorkovej bunde bez motorky a cicuška s holým a až nepríjemne plochým bruchom. Vek bližšie neidentifikovateľný, ale odhadom medzi 15 a 19, ale skôr tých 15, aspoň podľa intelektuálnej úrovne diskusie. Za prvé som mladého muža nechápal. Buď bol mierne natvrdlý, mierne teplý, alebo nemal kde, ale keby na mňa nejaká cicuška strúhala podobné pohľady a narážky, tak viem v ktorej posteli strávi nabližšiu noc, alebo aspoň tú časť večera, kým pojde domov ku svojim živiteľom. On to nechával bez reakcie. Keď prebrali, kto má kde piercing a kde si ho ide dať už zajtra a k tomu akú kerku odkiaľ až po bradavku, tak prešli k zlatému klincu rozhovoru a tou boli východné náboženstvá a ich zaujatie nimi. Ona sa chystala chodiť na jogu a kúpila si už knihu o astrálnom tele a opúštaní hmotnej schránky a on inú publikáciu o levitácii. Knihy si samozrejme so sebou nedoniesli, ale stále som mal nutkavý pocit, že v názve museli mať niečo v štýle "How to ... in 30 days". On už-už skoro levitoval a mal triašku, ktorá podľa múdrej knihy je posledným štádium predtým, ako sa vznesie a ona bola tesne pred opustením svojho hmotného tela, ale na poslednú chvíľu si to rozmyslela, lebo by sa jej mohlo stať, že by sa do svojej mizernej telesnej škrupinky už možno nevedela vrátiť. Vlastne žiadne tažké roky hustej meditácie k tomu netreba, len správnu literatúru a to len tí šibnutí mnísi niekde z hôr okolo toho robia vedu.
Cesta našťastie skončila skôr ako som za začal nahlas rehotať a najlepšia na nej bola nakoniec veta z titulku vyslovená sexi hlasom spomínanou cicou, keď sa už na toho truľka snažila zapôsobiť z posledných síl.
Nechytil sa.

1 comments:

ja somsa uz parkrat neudrzala a rehotala...a robia to aj ludia, ked pocuju, ako sa bavime so spolubyvajucimi v elektricke..ale to isto, lebo sme vtpini, a nie preto, lebo sme obmedzeni ;)

1:35 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov