Blogger Template by Blogcrowds

Time Machine

Stretol som Ťa včera v meste. Akurát si bola o desať rokov mladšia. Kráčala si oproti mne rovnako krásna ako vtedy a mňa až myklo. Čas sa zastavil a mne sa pred očami previnul film. Ako som Ťa chcel, ale nie tak úplne naozaj. Len ako zaujímavú hračku, ktorá prinášala potešenie a s ktorou sa dal krátiť čas. Nevedel som vtedy čo presne chcem a tak som skúšal čo všetko dokážem mať. A dokázal som mať úplne všetko, no aj tak ma to nedokázalo naplniť pocitom uspokojenia. Cítil som sa rozhodený a zvádzal som urputné boje na všetkých frontoch. Nič si nevravela, nenaliehala si, brala si ma takého ako som bol bez nemých výčitiek a náznakov vlastníctva.
Roky som to potom nechápal a keď som pochopil bolo už neskoro. Teraz je situácia vymenená. Ty si tá, ktorá ma chce, ale nie až tak úplne naozaj. Len ako zaujímavú hračku a ja zase viem, že chcem byť s Tebou aj aj za cenu, že sa o Teba mám deliť. A tiež nevyčítam, nevznášam vlastnícke nároky. Som vďačný za chvíle s Tebou a dnešné stretnutie s Tvojou dvojníčkou v mladšom vydaní ma v tom len utvrdilo. Žijeme v kruhu a priebežne sa k sebe vraciame. Akurát sa nestretávame v správnych fázach svojho života.
Takže už v tomto živote pykám za hriechy rannej mladosti.

2 comments:

Tak to obcas byva... ze sa karta obrati. Neviem, preco sa vsak nemoze obratit naraz na rovnaku stranu, nech ma par konecne perspektivu... niee, vzdy je niekto dominanta a niekto ten, ktoy je blby a zalubil sa. :-(

11:06 AM  

mozno sa to niekedy obrati naraz...ale tato moznost je dost nepravdepodobna. to asi aby sme sa nenudili ;)

3:09 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov