Blogger Template by Blogcrowds

Milovali sme sa na balkóne. Nie len robili sex ako veľa krát predtým. Keď bolo po všetkom, tak si vstala, stále na tvári ten svoj úsmev, ktorým si končila každé číslo. A s tým usmevom na tvári si mi povedala, že to bolo na rozlúčku. Potom si sa obliekla, dala posledný bozk a odišla si. Odvtedy sa mi 10 rokov úspešne vyhýbaš. Nereaguješ na pozvania na obed, pri náhodných stretnutiach ledva odpovieš na pozdrav a vidím na Tebe, že by si najradšej bola úplne inde. A mne nevadí to, že si odišla, ale to, že neviem prečo. Ostalo to nevypovedané a za dlhých zimných večerov ma to stále hryzie. Nechcem Teba, nechcem ďalší sex, nechcem lásku ani oddanosť. Chcem vysvetlenie a nemám gule sa spýtať priamo. Tak, aby si nemohla klučkovať.
Ostal po Tebe kopec fotiek, veci zahrabané na spodku skrine a kvet čo si kúpila a ktorý po Tvojom odchode začal chradnúť. Tvrdohlavo ako buldog som sa vtedy oň staral aby to zase rozchodil a keď bol znovu zelený, tak mi to neprinieslo žiadne uspokojenie. Stále s Tebou porovnávam každú ďalšiu a zisťujem, že rozchod bol len otázkou času a že by nám to nefungovalo. Možno Ty si to vtedy vedela jasne a to bol aj nevyslovený dôvod, lenže ja som chlap. Mne náznaky nestačia a potrebujem jasnú odpoveď.

3 comments:

chlapi, ste hrozní. Prečo musí dostať všetko na lopate?

2:42 PM  

A potom, že vy ženy sa o veciach potrebujete rozprávať.

6:19 PM  

som mierne prekvapena, pretoze som myslela, ze chlapi nepotrebuju odpovede, nepotrebuju vediet preco...resp. nechcu vediet...oni su v drvivej vacsine pripadov prave ti, ktori nevysvetluju...
no, zaujimave jednoznacne.

12:02 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov