Blogger Template by Blogcrowds

Kam s ním

Včera večer v rozmarnej nálade som si pri pohľade na banán spomenul, čo som čítal cez deň. Konkrétne pravidlá 24 a 25 zo zbytočne dlhej série Čo ženy pri sexe neznášajú. Nikdy som z pochopiteľných dôvodov nemal nutkanie dávať si vtáka do úst. Na svojho si týmto spôsobom akosi nedočiahnem a cudzí ma nezaujíma. Ale exaktný pavedecký pokus s banánom, to znie zaujímavo a hlavne je to rýchlo za mnou. Pre prvý krát si vystačím pri pokuse aj sám. Metodológia bola veľmi jednoduchá. Banán do ruky a sup s ním aj v šupke do úst. Chvíľu počkať a potom pohýbať. Skúsal som aj ako hlboko si ho do tých mojich úst dostanem. Záver? No veru, priznávam, že žiadna sláva. Dnu ho ešte ako tak dostanem a aj pohýbať by som zvládol, ale užívať som si to neužíval. Začínam zvažovať, či náhodou ženy nemajú nejako inak tvarovanú ústnu dutinu a možno keby som to neflákal na biológii, tak by som to teraz aj vedel.

Som presvedčený, že musia mať. :))

8 comments:

no, asi by to mali chlapi skusit povinne, aby vedeli, ake to je :P a ver, ze ustnu dutinu inu mame...spravidla mensiu :P

4:13 PM  

dik za zaujimavy link, celkom vystizne si myslim :) a inac, fajn clanky aj tie predtym, len som bol lenivy nieco napisat :)

6:16 PM  

pripájam sa k boyovi

10:17 PM  

no ja neviem jak vy vsetci, ale ja mam fajocku velmo rada. Ziadna ustna dutina, v tom momente je to uplna paradicka a moment najväcsieho vzrusenia pre chlapa. pekne perami stisnut a stiahnut, rychlo a s chutou, ak neni chut, je to zbytocne amaterske.

6:28 PM  

Ver tomu, že aj my všetci ju máme radi :)))
Skôr ma zaujímalo ako sa vám vojdem do úst. Keď sa na to pozerám z nadhľadu vyzerá to jednoducho, ale pokus s banánom ukázal, že to také easy nie je.

8:58 PM  

noo, ved ano, mame to radi, ok, tak za seba...je to parada ;) ale je pravda, ze niektore chlapske tahy pri tom to mozu dost znechutit, a preto stale trvam na tom,ze by si to mali povinne vyskusat ;) hehe

12:50 PM  

chachachaaaa :))) polepetko, ty si taky vedecky typ, vsak? vsetko chces vediet, vyskusat... a ako sa ten tvoj experiment pacil bananu?:)

6:02 PM  

Banán sa nesťažoval, alebo som aspoň žiadne protesty z jeho strany nepočul. Následne bol totiž zjedený, aby ma neprezradil.

8:34 AM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov