Blogger Template by Blogcrowds

Sral to pes aj s takýmito službami. Je jedno, kde sedím, vždy sa nájde nejaký neger, ktorý to poserie. Raz je to nekvalitná surovina do výroby, druhý krát zase dodrbané letenky a teraz pre zmenu zlý náhradný diel. Jedného krásneho rána nám dosť dôležitý stroj prestal pracovať. Výroba beží v redukovanom režime a dúfame, že druhý to vydrží, inak nás odberatelia zožerú aj s topánkami. Nabehli technici, zistili problém a objednali náhradný diel. Dodávateľ potvrdil, že porozumel objednávke, posadil balík do špedície a my sme čakali. Zatiaľ ukážková akcia, bez zbytočného zakolísania a prestojov. Až do chvíle, keď balík dorazil k nám a technici vybalili, čo dorazilo. Nejaký prašivý neger strčil do balíka úplne inú súčiastku a nám ostalo neveriacky krútiť hlavou. Ospravedlnenia sú mi hovno platné, keď mi utekajú prachy kvôli nejakému nekompletnému idiotovi, ktorý nedokáže ani prečítať správny part number dielu, aby si overil, či balí správne podľa dodacieho listu. Je mi jedno, že druhý diel bol odoslaný správny, keď mi čaká kvôli weekendu na colnici.
Už aby som bol zase o dům dál.

Novší príspevok Staršie príspevky Domov