Blogger Template by Blogcrowds

Nástrahy leta

Šlak ma ide trafiť, povedané slovami klasika, z leta. Baby vyťahujú sukne kratšie ako je zdravé a mne na oplátku tiež stojí častejšie ako je únosné. Tie baby to vedia a ešte sa aj uškŕňajú, keď mi ostane oko prilepené na ich zadku a som pri tom prichytený.
Majú recht. Vždy som bol na baby a časom sa situácia vylepšuje o to, že viem ako na ne, alebo si to aspoň myslím. Skóre hovorí skôr v môj prospech. V podstate je to jednoduché a pokiaľ nie som vyslovený blbec, tak to vyjde. Uloviť sa dá vlastne všetko. Od výstavnej brunetky po pohlavnú chorobu. Stačí si správne vybrať. Ale zase povedzme si na rovinu, kto by dnes už šiel s cudzou babou bez gumy? Jedine tak Grga si to dovolí napísať. Inak ani pároček omočiť.
Páčia sa mi baby, ktoré uvažujú pragmaticky a nosia si so sebou prezervatív vlastný. Najlepšie nie po záručnej dobe, že? Pokiaľ s tým kalkuluje, že by aj áno, tak nič neponecháva na náhodu. Určite ma neťahá k sebe domov a netúži po tom vidieť ma aj ďalšie ráno. Ako v tom vtipe, keď sa mám po súloži zmeniť na kartový stolík. Všetko len nie vzťah. Príjemný večer, dobré jedlo, bujará zábava a ráno pozdrav a možno žiadosť o telefónne číslo. Neodmietam, ale ani sa neponúkam. Na druhej strane je príjemné mať v telefóne babuľu, ktorej brnknem keď mám čas a je ochotná so mnou skočiť na kávu, alebo niečo sladké. Bez prísľubu pretrvávajúceho vzťahu, bez vlastníckych nárokov, bez výčitiek. Keď mám čas a chuť a keď má čas a chuť ona.

Tak se ti mi udělalo nějak smutno..

Novší príspevok Staršie príspevky Domov