Blogger Template by Blogcrowds

Ráno si sa mi ozvala, či Ťa môžem hodiť do roboty. Mám to predsa cestou. V aute vysvitlo, že nešlo ani tak o odvezenie, ako porozprávanie, či ešte lepšie povedané o vyžalovanie sa. Stále hľadáš ideálneho muža a postupne miestami aj zľavuješ z nárokov. Možno by už aj stačilo, aby s Tebou vydržal, mal Ťa trochu rád a nebol ďaleko cez pol sveta. Skúšaš skoro všetkých naokolo metódou náhodného výberu a občas aj skúšobnej noci a o to ťažšie máš potom rána, keď nezvládaš pohľad do zrkadla. Nezvládaš sama seba a nenávidíš sa za alkoholové večery a nasledujúce triezve rána. S nadsázkou povedané som možno posledný, ktorého si nepretiahla, a ktorý nepretiahol Teba aj keď mohol. Mohol som a nechcel som. Myslím, že by si to potom nezvládla a že by si prestala so mnou komunikovať. Kašlem na taký sex, ktorý mi vezme priateľku. Hľadáš a nenachádzaš. Nechceš byť úspešnou mladou, dynamickou, samostatnou a práve tak opustenou ženou. Chceš vedľa seba niekoho stabilného, ktorý tam bude aj zajtra a ktorého môžeš zobrať na chatu s kamošmi a nevysvetľovať im trapne kam sa podel ten čo bol minule. Chceš vzťah dlhší ako 2 mesiace, ale niekde sa deje chyba. Niekde robíš chybu? Tou zúfalou snahou nebyť sama? Nepočúvaš dobré rady prehodené medzi rečou, tak ako nepočúvaš tie hovorené nástojčivo medzi 4 očami. Už sa nechodíš ani vyplakať po ďalšom sklamaní. Obdobia odtrhnutého vláčika sa striedajú v nepravidelných intervaloch s obdobiami jasnej depresie, alebo s optimizmom nového vzťahu, keď je zase na obzore niekto úžasný, plný pochopenia a Tvoje nadšenie nemá hraníc. Potom ide ďalší pád, ďalšia depresia a už sa strániš aj priateľov. Aj keď práve tí sa o Teba starajú najviac. Zaujímajú sa ako Ti je, čo je s Tebou a ozývajú sa aj keď nič nechcú. Len preto, aby si vedela, že ich máš. Stále sme tu pre Teba.

6 comments:

kocka ma stastie ;)

3:36 PM  

Ja skôr dúfam, že aspoň na chvíľu poľaví v tempe a dá si čas na vydýchanie. Už to hodnú chvíľu potrebuje ako soľ. Takto sa ženie hubou proti stene a náraz to bude veľmi tvrdý.

8:23 PM  

mozno je to klise citovat matkina, ale v polnocnom denniku je napisane, ze stastie si ta najde samo, mozno vo chvili, ked to najmenej cakas... netreba sa preto za nim hnat, je to zbytocne, co sa ma stat stane sa... asi je v tom aj dost pravdy. samozrejme sa netreba zavriet do truhlice v pivnici a zaklincovat ju. aj ked mozno nejaka zachranarka/ zachranar si vas najde aj tam :)

1:34 PM  

swarovski, to nie je matkinovej citat, to si prepozicala definiciu lasky by salvatore dali a trochu pozmenila :-) ale je trefny

9:56 PM  

O com ona sniva? O tom, co si od seba odhana zrejme nechtiac a nevediac... ale komu niet rady, tomu niet pomoci :( Inak priatelia dokazu velmi pomoct, ak im je to umoznene
Grga,
nie matkinovej citat, ale matkinov.. Maxim E. Matkin. Alebo uz sa zistilo, ze je to predsa len zena? Boli okolo toho dake dohady..

10:47 AM  

grga, daliho som nikdy necital, len pozeral :) ale beriem...
ano, vraj zena. vraj. a vraj aj ja som podla niektorych diskuterov... :)

3:49 PM  

Novší príspevok Staršie príspevky Domov